Tråd: Utroskap
View Single Post
Sitat av barebare Vis innlegg
Jeg klarer bare ikke å stole på folk jeg vet har vært utro, uansett om det er venner eller randoms.
Jeg føler ofte at disse menneskene er uærlige, manipulative, egoistiske og under normalt empatiske.
Vis hele sitatet...
Jeg må bare spørre: Hvor gammel er du? Mennesker omringes av fristelser hele tiden. Det skal faktisk ikke mer til enn et øyeblikks svakhet til før man glipper nok til å gå over grensen for hva de fleste anser som utroskap. Kanskje man har hatt en heftig krangel med partneren, og dratt ut på byen med kompiser, for så å dra på nachspiel hvor ting utarter seg. Kanskje man bare er en kynisk drittsekk som utnytter en situasjon. Kanskje har man levd ulykkelig i et sexløst parforhold, og møter rett person til rett tid.

Det finnes mange skjebner der ute, og alle har sin historie. Det er faktisk menneskelig å feile, og selv om utroskap er forferdelig vondt for den som blir utsatt for det, så er det ikke alltid utilgivelig. Det skal tross alt ikke så alt for mye til før man gjør seg skyldig i det selv.

Med det sagt er listen min lav for å gjøre det slutt om partneren er utro. Med visse forbehold.
Sist endret av Orph; 3. november 2016 kl. 01:06.