View Single Post
Sitat av The Riddler Vis innlegg
Hvor mye folk er villige til å betale for brukte pc'er varierer enormt. Etter å ha hørt hva vi har å si kommer du sikkert
ikke til å ende opp med å få den, da den pc'en er verdt veldig lite - og han kompisen din vil få mer for den om han
legger den ut på finn. Uansett...

Alle komponenter som befinner seg i pc'en nå er utdatert - cpu kan overklokkes, men den henger i en tynn tråd.
Harddiskene blir dårligere over tid, 3 år er betydelig, så prisen på disse vil være så og si ingenting.
Rambrikkene er veldig utdatert, sammen med grafikkortet som sannsynligvis vil slite med de aller fleste spillene på min. settings i dag.
Strømforsyningen kommer heller ikke til å være brukbar hvis du ønsker å oppgradere.

I bunn og grunn betaler du for et kabinett med lys...

Jeg hadde ikke betalt mer enn 750 kroner for denne pc'en. Mange vil nok si at dette er generøst, og jeg
kommer ikke til å si dem imot. Alle delene er utdatert og må byttes dersom du ønsker en sjanse på spillene som kommer ut disse dager.
Vis hele sitatet...
Du har ingen greie på datakomponenter i det hele tatt, vennligst slutt å kommenter. Den cpuen der klarer like mye fps som min egen i7 5820k. Vennligst les deg opp på benchmarks. Har skjedd nesten ingenting på cpu siden til intel siden 2500k. Dette gjelder gaming fronten. Strømforsyningen er forsåvidt grei, man har 5 års reklamasjon på den så. Hvordan status det er på harddiskene kan man lett sjekke. De trenger ikke å være døende pga de er 3 år gamle. Rammen fungerer fortsatt kjempe fint. Eneste jeg hadde gjort med denne pcen var å bytte ut skjermkortet. Men 760 holder fint til medium-high settings i de fleste spill.

Har selv en gammel i5 760 på 4.0ghz sammen med ett gtx 760. Den kjører fint overwatch på ultra, samt BF4 på high-ultra.

Hadde fint gitt 5k for den pcen der. Men siden dere er kompiser så kan det jo hende han har noe å gå på der.
Sist endret av tennbrikket; 9. august 2016 kl. 19:09.