View Single Post
Batteri er en slitedel, noe som kan bli brukt mot deg hvis du skal kreve nytt batteri på garanti. På samsung har de hvert fall mulighet for å se hvor mange sykluser batteriet har blitt ladet samt se hvor mye det har slitt på batteriet.

Hadde bare sendt inn telefonen på autorisert verksted og klagd på dårlig batteritid. Da får du hvert fall vite om det er hardware feil eller batteri.

Frtoretang: dessverre er det ikke bare å kreve enn ny mobil. Vet dessverre ikke hvordan verden du lever i, men hvis du har problemer med telefonen din og du tar kontakt med selgeren så blir den bare sendt til ett verksted. Man får ikke ny telefon på flekken, da skulle jeg ha gått å krevd ny telefon hvergang jeg hadde fått en ripe i skjermen, og heller bare sagt jeg har dårlig batteri.

Alle enheten må undersøkes av autorisert verksted før man kan få utført en reparasjon under reklamasjon eller garanti.

Blauta: man har heller ikke krav på heving av kjøp hvis du sender inn telefonen for samme feil 3 ganger. Det må bli påvist 3 like feil på forskjellige innsendelser eller 4 forskjellige feil og innsendelser.