View Single Post
Jeg skjønner godt hva Jacksonv mener med debatteknikken enkelte har, og jeg ser ikke problemet med at han tar det opp. Det må man regne med hvis man diskuterer med andre mennesker. Særlig hvis man snakker til dem som at de er idioter. Samtidig er det lov å ikke bry seg om en frekk kommentar og bare le av det.

Jeg tror de det gjelder ikke har øyne for å se at de kan bli oppfattet som frekke, pompøse og arrogante. Jeg tror heller ikke disse personene bryr seg nevneverdig om de får en pm angående sin debatteknikk. Isåfall ville endringene kommet for mange mange år siden...

Til topic: Den enkleste metoden tror jeg også er gift. Hvilke typer gift som kan benyttes har jeg ikke kunnskaper om, men da slipper man å tenke på å fjerne liket, dna og kanskje til og med ikke trenger alibi. Alt etter hva slags gift det er, hva som vises på en obduksjon etc.
Det er en metode på randoms selvfølgelig. Hvis man har en relasjon og et motiv mot offeret tror jeg det er vanskelig å komme unna.
Men hvis man ser på Per Vålnes-saken så er det mulig hvis man klarer å kvitte seg med liket, nekter og har en helt lik forklaring som eventuelt andre medvirkende.