View Single Post
Redpilled alfahann
391
Sitat av entropi Vis innlegg
Såeh... løsningen på rasismeproblemet er at svarte folk bare holder seg i Afrika da?
Vis hele sitatet...
Det er i hvertfall ikke noen naturlov som sier at store demografiske endringer på kort tid fører til at færre blir utsatt for rasisme.

Sitat av entropi Vis innlegg
Ikke at folk oppfører seg anstendig mot hverandre?
Vis hele sitatet...
Dette er ikke en enten eller situasjon. Det går selvsagt ann å jobbe for at mennesker behandler hverandre bedre, uten å konkludere med at alle demografiske endringer fører til mindre rasisme, diskriminering og utenforskap.

Sitat av entropi Vis innlegg
Du ba eksplisitt om å ikke bli kalt "$#@&! rasist, så det skal jeg la være. Men altså, du gjør det ikke så veldig lett for meg.
Vis hele sitatet...
Jeg har implisitt bedt om å ikke bli kalt $#@&! rasist...

Sitat av entropi Vis innlegg
Men for å gjenta spørsmålet, er det hudfargen til de som kommer du mener er problemet med innvandring/demografiske endringer? Det er litt viktig å få avklart, da det finnes ulike syn på hvordan man best integrerer og/eller assimilerer innvandrere inn i en kultur, men ingen slike tiltak gjør dem noe særlig hvitere.
Vis hele sitatet...
Problemet med innvandring er at det kan føre til spenninger, interessekonflikter og rasisme som faktisk går utover folk. Du ser ut til å tro at tydelige genetiske identitetsmarkører som hudfarge, ikke kan gjøre at disse problemene blir større. Jeg er ikke like skråsikker, og tror at det kan være en faktor det er lurt å ta med i en analyse av konsekvensenene ved innvandring og demografiske forandringer.