View Single Post
Skinny But Dangerous
SkinnyPIMP's Avatar
76
Sitat av sirkus1234 Vis innlegg
Jeg gjorde ikke det nei. Press i brystet er jo et av symptomene på angst, så det er nok derfor du har merket det under den slutte-perioden. Jeg følte at mangelen på søvn er den absolutt verste delen med å slutte på phenibut etter en lengre periode på, fordi kroppen blir så utmattet av det. Og selvfølgelig at man kjenner seg utrolig dritt, særlig første dagene.
Vis hele sitatet...
Anbefaler ingen å gå cold turkey som du gjorde, spesielt dersom man bruker 2g+ om dagen og har brukt det en periode. Det er farlig å gå cold turkey av GABA-"drugs" (og derivater). Jeg er glad du kom i gjennom abstinensene uten langvarige problemer, sirkus1234!

Bruker fortsatt 1g - 2 kapsler om dagen. Skal kutte ned til 500mg i morgen å da skal jeg kun ta 1 kapsel før leggetid.

Det som dog funker for meg er å ta 30mg Amfetamin på morgenen og så røyke cannabis på ettermiddagen helt til jeg legger meg. Har sovet 8 timer hver eneste natt å det hjelper nok utrolig mye på symptomene. Det er veldig mange som får problemer med hjertebank dersom de drikker kaffe, røyker cannabis eller tar stimulanter samtidig som de går i gjennom withdrawals. Tror jeg er heldig der.

Matlysten er helt borte å sliter veldig med å spise selv uten bruk av stimulanter. Jeg er vant til å spise en god del mat så dette er den værste bivirkningen for meg så langt i alle fall.

Nå som jeg er på lav dose phenibut så merker jeg 2 store forandringer;

- Jeg har bedre syn nå på 1g daglig enn på 4g. Farger er også sterkere. Det er vanskelig å forklare men det er tydelige (positive) forandringer og det har skjedd gradvis som jeg tar mindre og mindre phenibut.

- Luktesansen min er også forbedret, er ikke det rart..? På høy dose phenibut så var alle lukter mer like hverandre, lite variasjon og jeg kunne ikke lukte lengre avstander. For eksempel hvis jeg lukta på en middagsrett så var det vanskeligere å skille hva slags forskjellige ingredienser det var i matretten.

Forskjellene er betydelige og jeg visste ikke at det var sånn før før jeg kom under 2g, egentlig (gradvis). Når jeg gikk på 4g om dagen trodde jeg alt var normalt med luktesansen og synet så dette er litt mindfuck og "nytt" for meg atm.

Har noen her hørt om at dette kan skje på GABA-drugs/og derivater?

Ellers sliter jeg med daglig hodepine og hver gang jeg strekker kroppen så holder jeg på å besvime pga hypertensjon. Jeg er ekstremt trøtt på morgenen selvom jeg sover mye hver natt.

Det man egentlig merker mest til er en ganske kraftig dysforia-følelse som forværrer seg utover dagen/kvelden. Ingenting er interessant å gjøre, klarer ikke sitte stille lenge og en ubeskrivelig rar og tung depresjon som jeg aldri har følt før. Angst i tillegg til depresjonen er også veldig vanlig, men får aldri angst ellers å har ikke opplevd det nå heller.

Jeg klager ikke - det har allerede skjedd positive forandringer å dette skal jeg greie.
Sist endret av SkinnyPIMP; 27. mai 2016 kl. 19:59.