View Single Post
Sitat av Viper33 Vis innlegg
Hva er forskjellen, og hva slags resultater tenker du på?

Forskjellen trenger jeg ikke forklare en gang. Sier seg selv, Google it.

"https://www.youtube.com/watch?v=lOOyL_2zE7g"

Her har du jammen også de som ikke trenger Apple Pencil også! Men du får nok mye, mye mer detaljer med en Apple Pencil.
Vis hele sitatet...
Hva mener du jeg skal Google? Det eneste jeg fant var artikler der Apple Pencil kåres til vinner over tradisjonelle tegnebrettsystemer av profesjonelle. Du kan uansett ikke forvente at andre skal gjøre jobben din med å underbygge egne påstander!

Og hvilken relevans har denne videoen?

Men herregud da, er det så j*vla vanskelig? At du kan bruke AP til ditt og datt betyr ikke at den ble laget for det. Den ble laget for proffbrukere innenfor relevante bransjer, som f.eks. design og arkitektur.

Enda en gang, det har jeg sagt selv flere ganger til deg. Les hva jeg skriver!
Vis hele sitatet...
Så hva er poenget med å klage over at du personlig ikke har behov for den? Hva er poenget med å påpeke det åpenbare, nemlig at Apple Pencil ikke er ment for alle? Du formulerer deg på en måte som gjør at det du skriver fremstår som kritikk - at fordi mange ikke har bruk for den så er det bare tull.

Du skriver det samme som i sitatet mitt, hvor jeg sier akkurat det samme.

"Apple Pencil er bare rettet i mot en spesiell type forbrukere og app'er, noe som gjør den meget begrenset for flertallet av iPad-brukere som ikke vil kunne ha behov for dette."
Vis hele sitatet...
Jeg skriver ikke det samme. Jeg påpeker fakta. Du fyller inn med meningsytringer og formuleringer som er forsøk på å rakke ned på den, som f.eks. "meget begrenset". Du kommer altså med (totalt mislykkede) forsøk på kritikk.

Så hvis et fly ikke kan erstatte en sykkel så er det en relevant begrensning ved et fly?

Snakker imot deg selv her. Fly har sine begrensinger fordi den nettopp ikke kan erstatte en sykkel... Flyr du til jobb kanskje?
Vis hele sitatet...
Nei, jeg snakker ikke imot meg selv. Et fly er noe annet enn en sykkel og har en helt annen målgruppe. Det er poenget. Fly gjør ikke at man ikke trenger sykler, og omvendt. Det er du som kommer med merkelige utsagn.

Du skrev nemlig: "Andre begrensinger er at den aldri kommer til å kunne erstatte blyanter, penner eller pensler."

Da spurte jeg om det at et fly ikke erstatter sykler er en relevant begrensning ved et fly. Hvorfor er det en begrensning at Apple Pencil ikke kan erstatte alt mulig rart?

Igjen, har du hørt om tegnebrett? Du vet, de blant annet designere bruker for å jobbe på PC?

Jepp! Fantastiske produkter!
Vis hele sitatet...
Så hvorfor begynner du å snakke om hvordan det er en "begrensning" at Apple Pencil ikke erstatter et eller annet, når poenget med den er digitalt designarbeid og lignende?

Det lønner seg ikke å spørre deg så lenge du ikke engang klarer å få med deg hvem Apple Pencil er laget for. Når du skriver at "de fleste ikke har bruk for det" så er det ment som kritikk fra din side. Men jeg har påpekt ekstremt mange ganger nå at den ikke er ment for "de fleste", så hvorfor bruker du det fortsatt som argument for å rakke ned på produktet?

De fleste har jo ikke bruk for det! DET ER JO POENGET! Det sier jo seg selv! Mener du kanskje de har det? Det er ikke kritikk! Det er fakta!
Vis hele sitatet...
Du formulerer det som kritikk. Hvilken relevans har det å påpeke dette hvis det ikke er ment som kritikk?