View Single Post
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Har du koda alt selv?
Syntes jeg så flere referanser til WP i koden?

Ser mer ut som om du har gjort endringer i WP.
Vis hele sitatet...
Trodde tråden var død, så lagde en annen side.
Utformer en mal for en ny side nå, denne bruker WP.
Beklager.

Laster opp originalen igjen as we speak

Sitat av frtoretang Vis innlegg
Aldri bra karma å forsøke å ta æren for andres kode.

Å benytte en CMS som utgangspunkt er helt fair sålenge det blir opplyst om det. Å forsøke å ta æren for noe en ikke selv har skapt sier veldig mye om integritet.
Vis hele sitatet...
Originalsiden er oppe og går igjen Denne er laget 100% fra scratch. Eneste som er gjenbruk er unslider koden denne er dog blitt modifisert

Sitat av bleh Vis innlegg
Det er nå en ny side på linken hans, den forrige var også et modifisert theme som ble fremstilt som et egetlaget produkt.

Mener å huske at den forrige siden OP drev også tilbød "100% custom" nettsidedesign og koding av PHP osv.. Den var også kun en modifisert utgave av noe andre hadde laget...kommer ikke på URL på denne, men kjente igjen navnet som sto som author i cssfilene.

Helt greit å tilby skreddersydde løsninger som baserer seg på allerede utviklede moduler, det er mange som gjør dette, men det er viktig å ikke prøve å fremstå som man kan tilby ting man ikke kan. På internett blir sånne ting alt for transparent
Vis hele sitatet...
Tørr jeg spørre hvor du har disse påstandene fra?

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Jamen du har jo ikkje det:

Kode

<meta name="generator" content="WordPress 4.4.2" />
<link rel='https://api.w.org/' href='http://www.bitcoiner.no/wp-json/' />
Themet du bruker er MH Magazine. Du har endra fargane på eit ferdig theme - du har knapt redigert det. Og du har null innhald. Skal eg tippe har du ikkje betalt dei 49$ MH-temaet koster heller.
Vis hele sitatet...
Ja, designet som var på siden var fra MH Magazine. Dette er dog ikke siden jeg la først viste under denne tråden. Men syntes du skal være forsiktig å anklage for å privatkopiere siden.
Den er faktisk betalt 100% full ut for.
Sist endret av infexxion; 22. februar 2016 kl. 14:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.