View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Alge Vis innlegg
hvordan kan du si det? så når du blir angrepet med kniv så stiller du ikke bedre med en kniv selv? sier ikke det er alfa omega men større % har man etter min mening.
Vis hele sitatet...
Men det er no ein gong ikkje det eg skriv. Eg skriv at slike situasjoner der kniv er nyttig ikkje skjer. Du vil ha fleire leveår igjen for å senke hastigheten på vegane med 5km/h for å sei det slik.

Mennesker suger på risikovurderinger. Det desidert farlegaste vi gjer er å køyre bil. Like fullt køyrer vi for fort, vi køyrer mens vi er trøtte, eller vi slurver med dekk. Alle faktorer som aukar risikoen for å verte skadd eller drepen. Så om du vil forsvare deg mot livsfare, så senk farten litt. Så slepp du å vere redd for å gå utan kniv.
Sitat av Alge Vis innlegg
hvorfor tar du med dette? har sagt gang på gang at rus og våpen ikke hører hjemme noen plass.. det blir liksom noe HELT annet.
Vis hele sitatet...
Men kva gjer deg til eit spesialtilfelle som skal ha lov?
Sitat av Alge Vis innlegg
Er på en måte enig og forstår hvor du vill hen, men det ser ikke ut til at du tar i betrakting at folk bryter loven uansett og at da kun de kriminelle bærer våpen. Du har ett godt poeng hvis det var sånn at det var umulig og ta med kniv ut, men sånn er det dessverre ikke! (vi kommer nok til og forbli uenige)
Vis hele sitatet...
Poenget er at det skjer femti drap i året i Noreg. Ein god del av dei er affektdrap. Nokre er kriminelle oppgjer. Den typen drap kniv vil kunne beskytte deg mot skjer så sjeldan at det er ikkje ein rasjonell risiko å beskytte seg mot. Og skadeverknadane av at alle går med kniv er antakeleg langt større enn skadeverknadane av dei få drapa der ein kunne beskytta seg. Det er rein statistikk.

Du vil vinne langt, langt meir sikkerhet på å senke farten med fem kilometer i timen.