View Single Post
Akkurat hatt besøk av noen som hadde skyti 15mg zopiklone, han hadde også drukket noen pils, han var helt borte.. var kjedelig å se på!
Jeg har kun testa Solpidem, også på fylla for mange år siden. Jeg våkna blodig å stygg, husket ingenting, å det jeg ble fortalt dagen etter var ikke akkurat mine stolteste øyeblikk. Vet ikke om de kan sammenlignes, men OM de kan, så er det ikke noe jeg anbefaler hvertfall,

Sitat av Oshugon Vis innlegg
Ikke så hissig nå Mexxy, tror det bare var godt ment fra han sin side. Sitter nå å studerer en imovane og fuderer litt over hvordan man skal få av "skallet" lettest mulig, de er filmdrasjerte fordi de smaker dritt, noe som er en kjent sak.. men hvordan man får fjernet det virker litt stress, skal prøve å legge 1/2 tablett i litt vann for å se om man kan løse opp/bort det ytterste laget. Ja man får helt vilt rask toleranse, kjipe greier egentlig.

Hvorfor ikke blande stilnoct med imovane?
Vis hele sitatet...
Det hjalp ikke for meg når jeg fjernet "skallet" Sliter man med den smaken blir man ikke kvitt den av en merkelig grunn.
Det hjalp heller å skyte det, å dytte det opp i rumpa (flytende) hjalp heller ikke.
Har en bekjent som sier at man slipper smaken om man klarer svelge den uten at den treffer tunga,. men det dette kommer fra en kar som sier at Xanor heter Xanol selvom man viser han pakken, så ikke stol på den...

Er forresten også nyskjerrig på hvorfor de to ikke skal blandes? Stilnoct og imovane altså
Sist endret av KjellFresh; 23. januar 2016 kl. 05:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.