View Single Post
Har unngått å skrive i denne tråden da jeg ikke har stort å meddele. Før nå.. men det er baby steps.

Jeg hadde klart å være rusfri i ca 2 måneder. Takket være 1mg Suboxone og 50-100mg Sobril. I løpet av denne perioden fikk jeg en god del ting på gang, begynte på skole for å ta opp fag som privatist, ta opp hobbyer igjen, tilbringt mer tid med venner som heldigvis ikke ditchet meg i mine 2 år som narkis.

Jeg var aldri av den typen som maste om å låne penger etc, men i det første året var det flere ganger at jeg stakk på dass og satte et skudd og kom tilbake som en jævla zombie. For noen som bare har røyket hasj skjønner jeg at det er litt ubehagelig. Det siste året som narkis tok jeg litt avstand fra dem så de ikke trengte å se meg i den tilstanden. Men nå er ting som før egentlig.

Meeen, for noen uker siden begynte jeg å føle meg syk, var alltid uopplagt, trengte 12 timer søvn, slet med å pisse, så jeg var redd jeg hadde fått en av de mange sykdommene man kan få av å skyte drøgs, eller prostatakreft. Det med å slite å pisse har jeg hatt i et par mnd, så jeg innbilte meg at jeg hadde kreft, og siden det hadde gått såpass lang tid tenkte jeg den hadde spredd seg og at jeg like så godt kunne gå på en sprekk.

Det var ikke store sprekken, bare 2 gram, men fy faen så lenge det holder når jeg ikke har stor toleranse. Jeg var stein en hel uke. Jeg fikk tilbake prøvesvarene og jeg hadde visst ingen sykdommer. Suicidal som jeg er, var jeg halveis skuffa, halveis letta.

Mot slutten av sprekken gikk jeg tom for sprøyter, og jeg brukte 2 nåler rundt 10 ganger. ÆSJ. Den ene av dem var gammel, så jeg skyldte den, og satte et skudd, og så fikk jeg sånn smak av størkna blod i ganen! Kanskje jeg pådro meg en eller annen sykdom av det.. får teste meg igjen, lol.

Men nå har jeg vært clean igjen i 3-4 dager. Seriøst folkens, dere som har lest både min, og Tøffetoms fantastiske tråd, å slutte med heroin er mer enn å bare være syk en uke. Som trådene våres har vist sprekker man gang på gang, før det forhåpentligvis sitter.