View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av villniss Vis innlegg
Bussjåfører i et invandrertett område møter nok et statistiskt representativt utvalg av invandrere til daglig i jobben sin tenker jeg.
Vis hele sitatet...
Nei, dei gjer ikkje det - på samme måte som dei ikkje møter eit representativt utval nordmenn. T.d. tar ikkje dei som jobber natt kollektivtransport i samme grad, fordi det er mindre av den, og uansett er ikkje køer eit problem på den tid av døgnet. Ei heller ser dei dei aller svakaste, som gjerne ikkje har råd til kollektivtransport, og dei ser heller ikkje middelklassen som har bil.

I tillegg har dei større sjans for å hugse dei som utmerkar seg negativt enn dei som går inn bak og set seg på ein ledig plass og går av sju stopp seinare.

Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Du prøver å få frem at man trenger en form for utdanning for å kunne saklig og korrekt kunne uttale seg om diverse tema fordi man ikke klarer å bedømme om det man leser er sant eller ikke.

Om dette faktisk er ment nedlatende eller ikke kan du nok nekte på og jeg kan ikke bevise deg imot da dette er dårlig formulert når det er i tekst-format.
Vis hele sitatet...
Å påstå at nokon med høgare utdanning, der ein god del av faga omhandler kjeldekritikk, metode og statistikk, er betre til å analysere og vurdere truverdet til ein tekst enn ein person utan dei faga kan vel ikkje kallast kontroversielt? Det ville jo vere ei skandale om det ikkje var tilfellet.

På samme måte som ein bilmekaniker er betre rusta enn meg til å vurdere bremsene på ein bil, så er folk med høgare utdanning stortsett betre i stand til å vurdere artsfrender sitt arbeid.
Sist endret av vidarlo; 4. november 2015 kl. 10:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.