View Single Post
Dust diskusjon, typisk nordmenn å være så jævla naive det er synd på flyktningene, ja. Det finnes millioner av mennesker som har det dårlig men ansvaret legges på oss som har vært heldige å bli født her i landet å ta vare på alt og alle. Jeg sammenligner denne situasjonen med alt annet, hvis jeg skal snakke i metafor, la oss si du er heldig å vinner i lotto(som å bli født i norge) har du da plikt til å dele hele premien med alle som vil ha en bit av kaka? Nei.

Jeg ser på denne flyktningkrisen som egentlig ikke er noen krise i den forstand at dette har pågått i evig tid, kjipt for dem de vant ikke lotto i livet. Sikkert noen rødstrømper som hater det jeg skriver, dette koster samfunnet mye både økonomisk og sisialt, 3% av de vi tar til oss er IS soldater, så terror blir vel dagligdags om sosialistene får det som de vil, flyktningen og stedet de kommer fra er kanskje ikke problemet men islam er som en kreftsvulst som bare vokser seg større og større på vårt samfunn, spesielt i de store byene.