View Single Post
Sitat av nysgjerrigeGia Vis innlegg
Prøver å besvare alle i en ^

Det er ulovlig.

Og jeg synes egentlig at dere er sånn passe teite om det ikke gir noen endring av hvordan man er. Hvorfor risikere noe som helst da? Sambo mistet egentlig lappen fordi han ble tatt med shit på seg.

Kunne dere ikke bare tatt et glass vin liksom? Eller er ikke det like tøft kanskje.. hehe.

Jaja..

Han kan røyke så mye han vil han, men ikke hvis han er sammen med meg.
Vis hele sitatet...
At du tror det handler om hva som er "tøft" samtidig som at ditt tyngste argument er "det er ulovlig" vitner om at du innehar samme grad av kunnskap og refleksjon rundt emnet som partiprogrammet til KRF.

Jeg tror ikke du er interessert i å høre eller vurdere hva andre mener om saken. Du er ihvertfall ikke interessert i å etablere noe faktagrunnlag for å nyansere din egen mening - så jeg kaster ikke vekk tid på å utdype videre.

Sitat av nysgjerrigeGia Vis innlegg
1. Om en venn av deg hadde en dame som ikke trivdes i rusmiljø, ønsket at du skulle la være akkurat når hun var på besøk (på dagtid, ikke fest). Hadde du synes at det var greit?
Vis hele sitatet...
Nei, overhodet ikke. At du som gjest dikterer hva vertskapet skal eller ikke skal er så uforskammet at det er vanskelig å forstå at det skal være en problemstilling. Sunn fornuft og generell folkeskikk er alt du trenger i denne sammenheng.


Sitat av nysgjerrigeGia Vis innlegg
2. Pleier du uansett å røyke når folk som ikke røyker er på besøk? Uten å spørre om det er greit for dem først?
Vis hele sitatet...
Nei, det hadde sikkert ikke de heller.

Men det er jo rivende likegyldig, da dette ikke er en situasjon der du allerede er på besøk og røyking blir et spørsmål.

Dette er en situasjon der du forsøker å invitere deg selv til for deg en fremmed gjeng, samtidig som at du dikterer hva de skal og ikke skal gjøre.

Beklager å være så kvass; men det virker rett og slett som om du ikke helt forstår alle grunnleggende aspekter av normal sosial omgang. Problemstillingen du tar opp burde ikke være en problemstilling - uansett hvor latterlig syn man har på narkotika.

Selv den mest hardbarka anti-cannabis-fanatiker burde ikke behøvd svar på spørsmålene du stiller.

Og sånn forøvrig; kutt ut alkohol-cannabis-reprisen da. Det er totalt uinteressant generelt sett og irrelevant for tråden spesifikt.
Sist endret av Tøffetom; 12. oktober 2015 kl. 03:23.