View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av petterpan2 Vis innlegg
Jeg tror rett og slett ikke du forstår hvor mye penger 430-1000 milliarder kroner er. Dette er så voldsomme summer at hvis vi fortsetter på den måten så vil det true velferdsstaten slik vi kjenner den i dag.
Vis hele sitatet...
430 milliarder er 0.42 statsbudsjett. Fordeler ein det utover 50 år, er det ca. 0.85% av statsbudsjettet. Det er ikkje fryktelig mykje penger. Frå nordsjøen budsjeterer vi for 2016 med over 200 milliarder i inntekt. Militæret får t.d. ~40 milliarder i året, og det ser ut til å vere fullstendig ukontroversielt - mange haller mot at vi nytter for lite.

For å settje det litt i perspektiv, så vil det tilsvare at vi aukar momsen til 25.82%, istadenfor 25%. Velta det å gå frå 24% til 25% MVA velferdsstaten?

Eg kan ikkje heilt forstå at ein auke på eit par hundre til opp mot ein tusen milliarder skal vere nok til å true velferdsstaten. Då er eg meir bekymra for folk utanfor arbeidslivet generelt.

Det sagt så må jo det vere eit absolutt mål å få flest mogeleg ut i lønna arbeid. Det endrer jo fort reknestykket rimeleg mykje. Og i så måte har vi ein veg å gå når det kjem til integrering.
Sist endret av vidarlo; 8. oktober 2015 kl. 18:23.