View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Tar du kripos sitt tallmateriale og dividerer beslaglagt mengde på antall beslag sitter du igjen med 30g/beslag.
Vis hele sitatet...
Det du gløymer er at det inkluderer små beslag, og at det gjerne vil vere fleire små beslag for kvart relativt store. Det er ei metodisk svakheit at det ikkje står om snittreinheit er vekta eller ikkje, noko som ville gjort det litt meir nyttig. Men fortsatt har eg meir lit til dei tala enn deg.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Det er med andre ord først og fremst ferdig importert og tuklet med kokain du referer til i talldataene dine.
Vis hele sitatet...
Det står så vidt eg kan sjå ikkje i dataa eg refererte til. Hareg oversett noko?
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Ettersom at tollen gjerne bare tar en håndfull kurerer, om engang det, på et år så har de overhodet ikke noe representativt å gå etter der om dem i det hele tatt hadde tatt seg bryet til å separere grense og øvrige beslag.
Vis hele sitatet...
Fordi om dei berre tek ein brøkdel, så treng ikkje det sei at det ikkje er eit representativt utval. Det kjem an på kor store variasjoner det er i det som vert smugla, og kor stor andel dei tar. 1% av ein populasjon kan fortsatt vere eit representativt utval.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Du har helt rett i at tallmateriale er bedre enn anekdoter og subjektive vurderinger, men du har ikke noe tallmateriale på det Norske kokainmarkedet her. Du har tallmateriale på beslaglagt kokain som i all hovedsak er tatt fra den brukergruppen som har mest tilbøylighet for drastisk kutting, tallmaterialet er tatt etter denne kuttingen, og det er kryddret med sporadiske grense-beslag som i sin helhet inneholder kun en renhetsgrad for hver av de respektive beslagene og dermed bare ytterligere bidrar til å vri talldataene i den ene eller andre retningen.
Vis hele sitatet...
Vil ikkje samtlege av dei innvendingane gjelde for andre land og? Eller er det særnorske problemer med tallmaterialet? Enten får du peike på litt grunnlag for kritikken din, eller så avskriv eg det totalt som ein variant av special pleading...

Og sidan du klager over at tala er gamle: eg såg gjennom andre år (som du finn med eit par trykk på nettsida), og som nevnt har du rett i at kvaliteten var betre på midten av nittitalet, men tala frå 2014 var ikkje vesentleg forskjellige frå 2009.
Sist endret av vidarlo; 3. oktober 2015 kl. 19:44.