View Single Post
Sitat av slashdot Vis innlegg
Det er noko du ikkje fortel.

Eg har køyrt bil i omlag ti år - og aldri vorte stoppa. Eg har faktisk aldri vorte stoppa av politet utanom masseundersøkelser som promillekontroll. Og då har dei aldri gjort meir enn å sjekke førarkort, vognkort, promille og bilbelte.
.
Vis hele sitatet...

Jeg tror også det er noe som ikke kommer frem her. Men når det er sagt så må jeg legge til at jeg ble i en periode også stoppet nesten daglig. Dette var over en periode på ca 3 uker. Hadde i tillegg politi stående utenfor der jeg bodde jevnt i de ukene. Det var jo selvfølgelig tydlig at de spanet og stoppet meg på bakgrunn av noe tips eller misstanke. Jeg hadde ingen svin på skogen eller skjelett i skapet, så det plaget meg ikke nevneverdig. Ble alikevel litt stresset av det da jeg jo ikke visste hva politiet misstenkte. Jeg spurte de selvfølgelig flere ganger om hvorfor de sto utenfor der jeg bodde og hvorfor de stoppet meg og fulgte etter meg uansett når på døgnet jeg var ute, men det kan de jo selvfølgelig ikke fortelle.

Jeg misstenker at de hadde noe tips på en bil som var lik min, eller noe narkorelatert basert på hvem jeg omgikk på den tiden.