View Single Post
Trådstarter
85
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Nei jeg har satt meg svært godt inn i hva som diskuteres her. Ts skriver at han har jobbet 70 timers uke uten å få overtidstillegg.
Vis hele sitatet...
Hadde du faktisk lest innleggene her, så hadde du for det første funnet ut at ts er "hun" og ikke "han". For det andre har jeg nevt stillingsprosenten min.

Jeg skjønner ikke hva problemet ditt er, og hvorfor du skal bli så aggressiv.

Sitat av frtoretang Vis innlegg
Jeg ser virkelig ikke noen ting som kommer til å løse saken for ts. Han kan bruke masse energi og tid på forsøke å endre verden - ennå han helt sikkert kunne sagt nei selv til å jobbe 70 timer. Eller han kan akseptere realiteten og ta et veloverveid valg utifra det.
Vis hele sitatet...
Eneste jeg ba om svar på, var om jeg hadde rett på overtidsbetaling. Du har blåst det hele unødvendig opp. Jeg klaget ikke over de 70 timene, det var bare ren informasjon som var nødvendig med spørsmålet mitt. Ingen som har sagt jeg ikke aksepterer realiteten, og om du har mer bullshit å komme med, så kan du fint finne en annen diskusjon der du kan oppnå din daglige dose med drama.

Jeg skal ikke synke på ditt nivå, så jeg stopper der.

Sitat av frtoretang Vis innlegg
Jeg står med rak rygg i forhold til hva jeg har skrevet her i tråden. Jeg har ikke brukt kallenavn eller kommet med ukorrekt eller feilaktig informasjon. Jeg har tvert imot forsøkt å realitetsorientere ts slik at han tar en veloverveid avgjørelse når han skal ta til seg informasjonen i tråden. Og det gjelder jo faktisk ikke bare ts, det gjelder alle andre som måtte dumpe inn å tråden.
Vis hele sitatet...
Ser det ut som jeg trenger realitetsorientering? Du har misforstått alt sammen, og bare trukket konklusjoner ut fra det blå.