View Single Post
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Du har virkelig ikke skjønt det
Vis hele sitatet...
Joda, det er akkurat det jeg har gjort, og det er derfor jeg skriver det som det er. Han (og resten av bransjen) må organisere seg, krev skikkelige kontrakter og kreve at arbeidsgiver følger loven. Å stikke hodet i sanden og si "sånn er det bare, så du får bare godta det" er både kortenkt og ulogisk. Å råde andre til å gjøre det samme er svakt...

Sitat av frtoretang Vis innlegg
Skulle nesten tro du har vokst opp i Ullevåll Haveby blant pamper og partimenn. Den realiteten altfor mange i denne bransjen kjenner på kroppen hver dag er utenfor fatteevne for gjengen i havebyen. Og deg også virker det som. De som har vokst opp bare litt lenger øst med betydelig lavere forventet levetid kjenner virkeligheten.
Vis hele sitatet...
Jeg kan ikke annet enn le av slike tåpeligheter. Din analyse av meg holder samme kvalitet som rådene dine til TS. Ikke at du har noe med det, men jeg har også hatt min del av jobber i bransjer som er notorisk på å utnytte og underbetale, og jeg har stått i stormen når det har vært nødvendig. Ikke at jeg på noen måte har revolusjonert verden, men jeg har helt håndfaste erfaringer på at du kan skaffe både deg og dine kolleger en bedre hverdag ved å stå på kravene...