View Single Post
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Etter min erfaring, så blir man mye mer kvalm av subutex/buprenorfin enn av andre opioider. 4mg vil være alt for mye. Du vil ikke dø av det, men det er ikke moro med urinretensjon, forstoppelse, spysjuke og kløe i 24+ timer. Prøv deg fram med 0,5-1mg først. Vent minst 1 time før du redoserer. Selv om man snorter suben, så tar det 30-45 minutter før man kjenner effekten skikkelig. Selv ved injisering, så tar det opptil ett kvarter før man har fulle effekten.

Og forresten, subutex er ikke noe å ruse seg på. Ville holdt meg til oksykodon og lignende hvis man vil ha en god opiatfølelse.
Vis hele sitatet...
Spiste 8 paralgin i går kveld, røyka to joints og hadde vondt i magen hele natta. Fikk sove noen få timer, så måtte jeg bare løpe til dass å spy, aldri spydd så mye som i sted, etter paralginen... Er nok hypersensitiv til "bivirkningene". Forstoppelse får jeg også svært lett av paralgin. Hadde kraftig forstoppelse både i urinvei og bakvei i fire døgn etter en fin kveld på paralgin...Endte med at jeg kasta opp nesten fire dagers innhold av mat og drikke inni bilen til muttern.

Med oxyen var det slik at jeg ble dårlig der og da... Eller, neste døgnet lå jeg i badekaret og kastet opp.
Det har brukt og gått veldig bra med paralgin sånn egentlig (kjøper alltid med Dulcolax når jeg skal ruse meg på opium).