View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Simon: Nå må du være så snill å ta noen rolige åndedrag og prøve å se på saken fra et annet perspektiv.

Om du tok mentalmelts tekst som nedsettende må du ikke være så selvhøytidelig, mentalmelt er kanskje den mest tolerante og imøtekommende brukeren på hele freak.no, ikke for å skryte ham opp men noen ganger lurer jeg på om han er en eller annnen inkarnasjon av buddah, for i tider der jeg hadde kaldkvelt en debbatant, klarer han rolig og pent å formulere seg saklig og informativt. Teksten hans var ikke ment å være nedsettende, men en ærlig refleksjon på hvordan Normal som organisasjon står frem for oss på sidelinjen, selvfølgelig har dere innenfor organisasjonen et annet blikk: Dette er jo saken dere brenner for, saken du bruker mye av fritiden og ressursene dine på.

Vi er ikke ut etter å gjøre dere vondt, vi sier bare vår ærlige mening som vi mener vil hjelpe på hele organisasjonens ansikt utad.

Skal dere få min støtte må dere ta disse tingene alvorlig, å legge opp ultimatum om at det er oss mot dem, og at dere kjemper kampen for oss derfor må vi la dere få gjøre det på deres måte blir feil.
Dere må stille krav til støttespillerne deres, det er nesten bedre med ingen enn med støttespillere som får dere til å se dårlig ut i medias lys.
Disse stråmennene, som du prøver å avfeie mentalmelts argumenter som, er mine og mange andres øyne nettopp det dere må ta tak i for å komme fremover med agendaen deres, vi har ikke sagt at det blir enkelt, snarere tvert om blir det en hard og lang kamp, men den må tas seriøst.

Jeg føler for at jeg må presisere: Jeg er klar over at dere har tatt noen ordentlige skippertak innad organisasjonen, og gjort mye arbeid med å fremme cannabissaken: Men jeg har ikke sett resultatene av det, hvilken organisasjon ser vi resultater av? Jo FHN, der Arild slenger seg på en hver debatt han rekker, med saklig informasjon, og han er godt versert innen debatteknikk og etikk, facebook gruppa til FHN har saklig info og ikke all denne Oss mot Dem mentaliteten som er så skadelig for imaget deres.

Igjen ønsker jeg dere virkelig lykke til videre.
Sist endret av Dodecha; 5. mai 2015 kl. 10:35.