View Single Post
normal's Avatar
Trådstarter
50
Jeg står for det skriver der og jeg, slash...men jeg merker at jeg er glad jeg ikke skrev noe personinformasjon eller noe viktig.

Trodde freak var ganske streng på hvordan crew selv ville bli oppfattet, i og med at så mye posting tilgrenser ulovlige aktiviteter. Mon tro hva slags andre selvpålagte regler du er villig til å bryte for en "god sak"?

Din gjentatte hamring om rolleblanding privat/organisasjon er temmelig kjedelig. Fra #2 post har jeg sagt at jeg uttaler meg som medlem i Normal. Jeg har faktisk gjort mitt beste for å klargjøre hva slags rolle jeg uttaler meg i utover det i postene, men om man absolutt skal ta alt i verste mening ("kommunikasjonsfeil") så blir det galt uansett.

Betyr det at når jeg som en de som har holdt på mest og har mest informasjon har en lett jobbe med å ikke blande roller? Nope.

Det er ingen andre i Normal som sitter med den oversikten jeg har. Det gjør ikke meg spesiell eller flink. Det er bare et resultat av den tid jeg har brukt.

Du ber meg ta tre skritt tilbake, men kan du ta deg 5 minutter og spørre deg selv om i hvilken grad du fremstår som en del av løsningen, eller problemet? Husk at i denne saken er jeg din representant, som jobber knallhardt for deg og andre.

Mental, tror du vi kan bygge figurer som Arild Knutsen uten å ha et minimum skjelett av økonomi? Cannabissaken i Norge trenger at vi bygger kompetent personell, folk som kan takle både freakforum, dagsrevyen, p3 på radioen og artikkel i vårt land. Det får vi ikke gjennom at folk gir oss tips over internett. Det får vi gjennom at folk får muligheter til å jobbe fulltid med dette, om vi så bare klarer å supplere et nuddelbudsjett til mat.


Det er på tide å legge ned flisespikkerne, og petimetermålerne! ( Kanskje også bongen. )


Frem mot ungass 2016 trengs det at alle gode krefter samler seg bak cannabiskampen. Dette er en av våre tids store sosiale kamper. Det er så mye som den grenser mot, kriminalitet, flertallet mot mindretallet, kvinnekamp, kamp for egen bevissthet, kamp for å ikke bli systematisk diskriminert for et helt trivielt rusvalg.

Vi trenger at dere er med på laget! Vi har da helt klart ingen perfekt plattform. Så hjelp oss å bli det! Møte opp, donere, bidra på den måten de kan hvis vi skal løfte denne saken!

- Simon
Sist endret av normal; 5. mai 2015 kl. 00:07.