View Single Post
Å bli depersonalisert er et psykotisk trekk som gjerne kommer ved hyppig og langtidsbruk av marijuana. Jeg tror ikke TS snakker om førstegangsnoia, han virker som en som har røykt seg ei bønne før.
de som utvikler psykotiske lidelser gjør det ofte etter flere års forbruk.

Følte lenge at jeg lagde fetere musikk og fetere riff når jeg var skev selv, har egentlig innsett at det var bare ekstra morsomt å være ruset, for da gadd jeg faktisk å sette meg ned med gitaren. Helt til en blir så nedrøykt at en ikke plukker opp gitaren lenger x). For meg, når jeg fikk psykiske symptomer med hasj var det lenge lenge etter det sluttet å være "gøy". Det var riktignokk fortsatt digg å rippe seg bowl etter bowl, men følte meg bare utrolig tiltaksløs, fraværende, og mer som en observatør i eget liv. Det var ikke et eneste fnugg av "gøy" eller "spennende" igjen i hasj, tvert imot. Jeg føler meg milevis mer i live uten!

Etter jeg sluttet å røyke for et par uker siden måtte jeg venne meg til at man skal av og til være sint, lei seg, og av og til kjede seg. Man blir veldig vant til å ha makten til å sette seg selv i en "state of mind". Nå når jeg ikke røyker lenger må jeg heller bare deale med den sinnsstemningen jeg har. Til slutt blir ikke sjakken, musikken og venner "gøyere" av hasj, det blir bare umulig å gjøre noe som helst uten.