View Single Post
Sitat av Kognito Vis innlegg
Gode historiedrevne spill?

Dark Souls og Dark Souls 2. Ja, du får ikke handlingen rett i trynet, men er veldig god historie bak alt om du bare følger litt med. Har også veldig god replayability og gameplay.

Mass Effect serien, som nevnt over. Plottet blir svakere og svakere i 3ern, but enda verdt å spille. 1ern sliter litt med kjedelige, repetitive missions samt gamlere grafikk. Men absolutt verdt en gjennomgang.

Batman: Arkham Asylum og City. City har en dårligere historie, men selv liker jeg bedre sandboxen i City bedre enn i AA.

Half Life 2 ilag episode 1 og 2 er bare noe man ha spilt igjennom vertfall én gang.

Bioshock 1 og 2 selvfølgelig, om du ikke har spilt igjennom disse enda. 2ern er dårligere enn 1ern, men det er enda mye bedre enn mange andre spill og er verdt en gjennomgang.

The Witcher 2. Er nok et av mine top 3 spill. Mange sliter med å komme igang med spillet på grunn av vanskelig combat å bli vandt med. Spillet starter ganske tregt. Men om du holder ut en time eller to vil du neppe angre. The Witcher 3 kommer ut 19. Mai som deffinitivt er noe å krysse av på kalenderen.
Vis hele sitatet...
Her har vi vel egentlig lista mi og. Akuratt de samme favorittene og det samme å si om dem.

Personlig for å få tiden til å gå spiller jeg for tiden gjennom hele Bioshock serien på nytt frem til jeg venter på Bloodborne til PS4 og _selfølgelig_ Witcher 3, men det er enda en stund til.