View Single Post
Sitat av Apraksin
Og dette skal bevise hva? At dere ikke har noe bedre svar enn å kaste argumenter om logisk oppbygging på meg?
Vis hele sitatet...
Argumentet ditt er ikke er basert på logikk, du kan fortsette å fornekte alle som ikke kan motbevise det som du ikke behøver å bevise, men det fører ingen steder..

Det blir som om jeg påstår at Russels tekanne sirkler rundt mars, jeg kan ikke bevise det og du kan ikke motbevise det.

Hvor fører så denne diskusjonen? Vi må hoppe over steget om den er eller ikke er, og heller se på hvorfor det er grunn til å tro at denne tekannen sirkler rundt mars.

Er det en grunn for at vi skal tro at en tekanne snurrer rundt mars?
Har det en betydning for menneskeligheten om tekannen eksisterer?

Mangel på:
Grunn resonnementer, valide argumenter, slutning, analyse, dialektikk, klarhet, nøyaktighet samt presisjon gjør det umulig å føre en diskusjon med deg, når du i tillegg innrømmer at argumentet ditt er uten logikk men fortsatt mener at det ikke har noe med saken å gjøre så er det fare for at ditt alt for åpne sinn har gjort at hjernen din allerede har falt ut.

Tenk gjerne utenfor boksen, men for "guds skyld" ikke bland sammen fantasi og virkelighet, fornekter du logikk, fornuft og rasjonalitet, så grenser alt mot svada og fører ingen verdens vei.