View Single Post
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
Det er feil, du kan i hvertfall på iOS 7.1.2 og tidliger laste ned en gameboy emulator blant annet fra internett uten å jailbreake.
Vis hele sitatet...
Jeg har vetfall ikke mulighet til å laste ned noe som helst. Når jeg skal sende musikk på mail til meg selv så kan jeg ikke lagre det i musikkbibloteket. Da må det spilles fra gmail selv. Slik er det med alt jeg har prøvd å laste ned.

Sitat av Claryn Vis innlegg
"Raskere" enn iPhone? Den har kanskje en raskere chip, men TouchWiz henger jo på som en kule på 100kg.
Selv om Note 4 har bedre oppløsning (Men hvem ser forksjell på 1440p og 1080p på en 5.5" skjerm?!), men panelet i iPhone 6 og 6 plus er av mye høyere kvalitet enn Note 4.
Vis hele sitatet...
Jepp den er raskere. Sammenlignet med iPhone. Iphone lagger mindre, men grunnen til det er pga utrolig trege animasjoner. Feks når du har tastet inn passordet tar det en liten stund før du kan begynne å "bla" på skjermen. Det irriterer meg utrolig avogtil, samme er når man åpner apper.
På android kan du nermest begynne å "bla" før du har åpnet telefonen. Alt går raskere på den måte. Bare ikke like smooth. Men synes android er kraftig forbedret siden Note 1 jeg hadde. Nå ser jeg knapt forskjell på Note 4 og iPhone annet enn at Note er raskere.
Sist endret av iColdman; 26. januar 2015 kl. 11:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.