View Single Post
Sitat av Splendid Vis innlegg
Jeg ble tatt med for blodprøve etter en trafikkulykke jeg var innblandet i for ett år tilbake, siden de så jeg hadde en historie med rus tok de blod, spytt og piss. Spyttprøven hadde de på legevakten og ga svar med engang, mens resten ble sendt til lab/gass kromograf..
Vis hele sitatet...
jeg hadde også en bil ulykke i november 2014... jeg har rulleblad som involverer rus, og di fant kingsize papir i bilen... jeg ble ikke tatt blod eller piss eller spytt prøve av.... sa ja til å puste i alkometer men det hadde di ikke så etter jeg var ferdig hos krise teamet, kjørte i et tre i 75-80 så da er det 20 leger som ser deg naken å gir deg en finger i rompa... om du vil det eller ikke.
så kom en politimann å sjekka reaksjonen på øyene mine han dro, jeg tok på meg buksa som forøvrig hadde 15g cannabis og enda en kingsize pakke klemt mellom ballan...

tok ut nåla fra armen å dro min vei... så det virker som om det er veldig på oppførsel og utsende? har briller å ser vell strengt tatt ganske uskyldig ut med di på

Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Må bare presisere at jeg har ingen planer om å kjøre ruset.
Eneste jeg er ute etter er å vite hvor lenge jeg må vente etter jeg har røyka, til jeg kan kjøre bil uten å bekymre meg for at en eventuel spyttprøve skal bli positiv.

Bor på en såpass liten plass at politiet blir helt vill og tent vist de mistenker at noen ruser seg, så vist jeg avlegger en positiv spyttprøve, men blodprøven blir negativ så er jeg nesten sikker på at de kommer til å gjøre livet mitt surt fremover(selv om jeg er "uskyldig").

Har prøvd å googlet litt, men blir vansklig når man ikke vet hvordan type test politiet bruker.
Noen som har noen linker til nettaviser eller noe lignende? Det var jo aktuelt at politiet skulle begynne å bruke disse testene, så regner med det står noe på vg eller dagbladet.
Vis hele sitatet...
du kan ha en viss mengde thc i blodet/urinen før du mister lappen, dette vet jeg for en kompis ble stoppa og han hadde det i blod å urin, men ikke store nok verdier til at di kunne gjøre noe
Sist endret av infamous x; 14. januar 2015 kl. 03:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.