View Single Post
Sitat av fotonewbie Vis innlegg
Har selv null peiling på avhengigtet til rusmidler (utenom snus), men sjekker innom tråden hvordan den går. Er interessant og skremmende å se at det skal være så vanskelig å slutte med rusmidler.
Er enda mer interessant å se hvor hardt kjellfresh (og andre) prøver på å få en rusfri hverdag. Stå på! Du må være et sterkt menneske Krysser fingra for at du klarer flest mulig dager i 2015 uten Heroin!
Vis hele sitatet...
Tusen takk for så positiv tilbakemelding!

Fremdeles ikke noe Heroin siden forrige innlegg, ikke at det er veldig lenge siden forrige innlegg men, hehe..
Men uansett siden jeg ikke har rørt noe så begynte jeg få mad lyst på dop i går kveld, men fikk tak en som hadde 10 Subuxone 8mg og 6 Subutex 8mg, som jeg i tillegg fikk veeeldig billig(!) så da sparte jeg penger pluss at jeg slapp å sprekke på heroinen, noe jeg er utrolig glad for!
Måtte ta to 8 mg's Subuxone for å begynne føle meg i bra form, men har sitti oppe på speed de to siste døgnene, så kan jo ha litt å si på formen også.
Tok forresten ikke begge på en gang, jeg tok den andre ca to og en halv time etter jeg tok den første.

Deilig å kunne slappe av litt, akkurat nå skal jeg faktisk ikke klage så høyt, men nå har jeg tatt 4mg Subuxone og natta medisinene mine å få litt etterlengtet søvn.

Så en God dag til alle dere freakere!
Sist endret av KjellFresh; 4. januar 2015 kl. 09:43.