View Single Post
Jeg har sett litt rundt her på forumet, og lett litt på google, men fant ikke så mye svar på det jeg lurte på.

Jeg har ikke drevet med iPhone siden den aller første kom ut, og da var den allerede Jailbreaket, sp jeg slapp å gjøre noe som helst.

Skjønte det slik at jeg går til http://pangu.io, kobler til iPhone i PC og det meste sier seg selv, deretter laster jeg ned Cydia, og der finenr jeg alt av apper som ikke er i iTunes/AppStore

Men så leser jeg noen snakke om repo, og ipa filer osv.
Kan noen forklare litt, jeg synes utvalget av apps, og hva jeg kan gjøre for å tweeke telefonen, er magert hos Apple, og vurderer sterkt å jailbreake, problemet er at jeg har allerede en masse apps installert, som jeg ikke vil miste, osv osv..

og en ting til, fungerer den nyeste jailbreaken på den siste oppdateringen iOS 8.1.2?

legger til dette:
Hvis jeg jailbreaker, og laster ned en ny oppdatering til iOS, må jeg da jailbreake på nytt å gå igjennom hele prosessen om igjen?
Sist endret av kenny; 11. desember 2014 kl. 20:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.