View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av 001 Vis innlegg
Inndragning av førerrett er ikke straff, men vilkår for førerrett om edruelighet som faller bort. Dette er på lik linje med andre ordninger, for eksempel våpnetillatelse som faller bort.
Vis hele sitatet...
For å gjenta poenga:
1: høgsterett er ueinige, og seier at det å miste lappen må tolkast som straff etter EMD. Det du seier blir altså meiningslaust.
2: den argumentasjonen er litt av problemet, all den tid det de factoxer ei straff. At du ignorerer det, ved å gjenta det samme, vitner om at du ikkje har forstått innvendinga mi. Innvendinga mi er som følger:
Det er problematisk at politiet gjennomfører eit slikt tiltak, som enkeltvedtak, fordi du ved enkeltvedtak etter forvaltingslova har betydeleg færre rettar enn som sikta/tiltalt i ei straffesak.

Problemet kunne vore løyst ved at inndraging vart avgjort ved forelegg.

Når politiet i tillegg går offentleg ut og truar med dette som ris bak spegelen til dei som røyker hasj så skal du vere pokker så iherdig om du vil argumentere for at det ikkje delvis er meint som straff heller.
Sitat av 001 Vis innlegg
Fra lovgivers side antar jeg at det er naturlig å tro at personer som velger å bruke illegale rusmidler har stor risiko for å miste kontrollen over bruken. Personlig deler jeg denne oppfatningen.
Vis hele sitatet...
Og det gjeld ikkje dei som nyttar alkool? For å sei det enkelt trur eg det er større risiko på at klientellet på brune puber mister kontroll, enn skuleflink ungdom. Bør politiet samle inn førerkort på brune puber? Kanskje - men dei gjer det ikkje. Dei samler derimot inn førerkort blant skuelflink ungdom som røyker hasj i helgene.