View Single Post
Sitat av slashdot Vis innlegg
Eg er klar over den grensa, men når det kjem til det å ha førerrett ser eg ikkje den store prinsipielle skilnaden mellom dei to rusmidla. Då får vi heller straffe narkotikabruken - og merk at i BT-saka eg lenka til vart det oppgjort med påtaleunnlatelse.

Og at rettsvesenet er overbelaste er eit elendig argument for å gjere ting via administrative enkeltvedtak. Då får vi heller styrke rettsvesenet. Og eg er ikkje sikker på at inndraging som formell straffereaksjon via forelegg e.l. hadde ført til så veldig mykje meir å gjere for rettsvesenet. Etter eit par runder i rettssystemet for å få etablert rettspraksis tipper eg dei fleste hadde akseptert politiet sitt forslag om det var i tråd med rettspraksis.
Vis hele sitatet...
Kjernen ved diskusjonen ser ut til å være at du ønsker å sidestille jevnlig alkohol og cannabisbruk, og ikke som det ble påstått at politiet har etablert eller endret en praksis.

Politiet må forholde seg til det som er det aktuelle lovverket i dag, ellers gjør de ikke jobben sin.

Ellers vil jeg mene at det ikke tjener "din sak" å stille legaliseringskamp opp mot arbeidet for trafikksikkerhet. Myndighetene har visjon om null drepte i trafikken i fremtiden, og å åpne for større muligheter for ruskjøring er helt uaktuelt.