View Single Post
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Røyka i 3 år uten problemer, 3 ganger i uka kanskje. Jeg ble oftere dårlig enn alle andre så jeg burde sett faretegnene alerede da. I samme tidsrom slet jeg mer og mer psykisk. Så fant jeg ut at imovane fjerna alle problemene mine og ga meg bedre rus enn heroin gjør nå. Så begynte jeg å røyke oppå imovanen. En dag røyka jeg uten imovane, og boom, fucked.
Vis hele sitatet...
Har en noe lignende historie ang. cannabisen. Cannabis er som et speil. Kjennetegnet for dem som utvikler angst, psykoser og depersonalisering er problemer fra før av. Det skaper en ond sirkel hvor en røyker mer enn andre, nettopp for å komme seg unna problemene sine. Når man røyker cannabis i lengden for å døve problemer blir de bare verre og verre i det rusen går ut.

Går det lang nok tid blir man fucked. Selv utviklet jeg panikkangst og en uvirkelighetsfølelse som var helt jævlig, men har roet seg i dag. Er fortsatt påvirket psykisk med angst, men først og fremst fordi ting plager meg fortsatt - traumer, komplekser og div. Gikk fint i flere år, også røyka jeg mer da jeg hadde kriser underveis. Dårlig kombinasjon.

Det jeg savner mest er følelsen av å være KLAR, og ha en konsentrasjon. Får lyst å riste på hodet og håpe jeg kvikner til.. men må sies at jeg fortsatt ikke har utfordret angsten, bare latt den bli verre. Om jeg hadde tatt problemet mitt i roten og eksponert meg mye sosialt ville det nok gått bedre med tiden. Er bare for langt nede til å ta steget.

Tenkte å begynne med en sport, for før når jeg hadde flyt i det, så var klarheten og konsentrasjonen på topp. Får se om det virker. Føler med dere alle, skulle gjerne hatt en kompis med lignende problem egentlig.

En annen ting rundt cannabis og psykiske problemer, er jo skunken på markedet i dag. Alt er dyrket for å få høyest mulig thc, som går utover cbd og andre virkestoffer i cannabis som roer psyken om en er utsatt for nevrotiske plager. Sies at 1/10 ikke burde røyke shiten på markedet i dag, selv om de er uten problemer fra før av.

Hadde det vært lovlig, så blir det bedre. Mange strains som funker bra på folk med psykiske plager, finnes bare ikke på gatene eller hos din dealer, som regel. Utrolig synd, alt blir verre med forbud
Sist endret av walkinbalance; 10. august 2014 kl. 00:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.