View Single Post
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Jeg har tatt LSD 4-5 ganger, men angrer på at jeg gjorde det siste gangen, som var i august 2012.
Forskjellen mellom den og de andre gangene var:
  • Vi var flere enn tre mennesker.
  • Det var folk der jeg ikke ville tatt LSD med hvis de ikke hadde vært der da.
  • Ikke alle var med på turen.
  • Det var relativt spontant.
  • Vi røyket cannabis på nedturen, for å sovne lettere, men fikk helt motsatt effekt.

Det endte med at jeg og en kompis satt/lå våkne i 9 timer med en veldig ubehagelig følelse. Ikke noe spesifikt, bare en følelse av generelt ubehag. Dere som har prøvd LSD før vil nok kjenne dere igjen i den følelsen av at man har har vært på en intens bærtur i over 11 timer og er helt klar for å slutte, men det bare skjer ikke. Veldig frustrerende og ubehagelig.

Etter den turen bestemte jeg meg for å aldri ta LSD mer, og vente en stund før jeg prøvde noe annet. Det gikk det nesten to år før jeg tok noe annet en alkohol/cannabis. Jeg prøvde sopp i slutten av juli og fant ut at det passer meg bedre. Trippen er ikke konstant intens, den varte i "bare" 5-6 timer og man kan røyke cannabis uten at det gir noen uventede effekter. Det føltes også riktigere (mer naturlig) hele tiden.
Sist endret av PerPerPerPer; 9. august 2014 kl. 18:43.