View Single Post
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Trådstarter
Sitat av Marr Vis innlegg
Har du sjekket ut Huawei Ascend P7? Du får ekstremt mye telefon for pengene. Nesten halv pris av Z2. Den er dog noe lavere specca enn toppmodellene fra Sony, Samsung osv. Men må også huske på at spesifikasjonene egentlig ikke teller noe som helst, det er jo brukeropplevelsen som teller.

Test fra Amobil.
Test fra lydogbilde.
Vis hele sitatet...

Well, this is awkward.

Dama har faktisk en P7, så bestemte meg for å se hvordan ytelsen var, kort sagt er jeg ikke helt solgt på den, ikke forstå meg feil, den er en fin telefon, men ikke helt opp til ytelsen jeg liker, klarte dessverre ikke noen av indiespillene mine på ett greit nivå* (jeg bruker de for å teste ytelse på androids).

(*S5 og Z2 klarte de helt fint ihvertfall, mannen bak kassen så litt rart på meg når jeg spurte om jeg kunne installere det, haha)

Men så absolutt, takker så meget for anbefalingen ^_^

Zeicko, Creeps og Xernox: iPhone 4 skulle visstnok være kjempelett å knuse, men min har overlevd siden dag en (+- en liten ting, men det var utenfor min kontroll), jeg har absolutt full tro på at selv en meget skjør telefon overlever min behandling, det var derfor jeg ikke skrev noe om at telefonen jeg eventuelt går for trenger å tåle mye.

Ellers er Telenor fortsatt rimelig behjelpelige ved knuste telefoner, så det tror jeg nok at jeg overlever

Men foreløpig venter jeg til Z3, så tar jeg det derifra, får se litt på hvordan prisene endres og hva Z3'en kommer til å koste før jeg tar en beslutning.

Hittil ser jeg på og følger med på prisene til:
  • Z2
  • Z3
  • S5
  • M8
Sist endret av Freddy_fred5; 6. august 2014 kl. 22:23.