View Single Post
Sitat av zeicko Vis innlegg
mistet min z2 1 gang. totalt knust
Vis hele sitatet...
Da må du nesten ha mistet den ned en del ganger før elns, slik det har blitt små skader slik når du mistet den ned så "koblet" alle skadene seg sammen slik at den knuste sånn som du beskriver. Vis ikke, vet jeg ikke hva du kan ha gjort med den. Kan umulig ha knust av ET fall?
Anyway, utrolig solide telefoner som tåler en god del.

Anbefaler alle forresten og kjøpe med forsikring på telefonene. To av kompisene mine hadde Sony Z1, han ene hadde forsikring og han andre hadde ikke en drit. Da han ene mistet telefonen ned en betongtrapp på 5-6m, så knuste skjermen og lcd-skjermen. Det kostet han ikke en øre for han og få det reparert.
Han andre, han knuste sin når den falt ut av lommen når han kjørte moped i antagelig 60-70km/t. Der skjedde det samme, lcd-skjermen og skjermen knuste. Han betalte da 2300.- på Elkjøp for og få reparert skaden.
Har selv forsikring fra Elkjøp som koster 1300.- i året, noe jeg synes da er rimelig m.t.p om det skulle skje f.eks en slik skade. Dette er IKKE ment som en reklame eller noe btw, bare påpeker det siden det var "litt" ontopic.
Sist endret av Creeps; 6. august 2014 kl. 19:12.