View Single Post
Sitat av Tombøtte Vis innlegg
Dette er en fantastisk bra video. spiller for det meste first person selv. har ikke komme i kontakt med de som eier serveren ang det enda. anbefaler folk og spille i first person, da det faktisk er ufattelig gøy i forsjell til third person.



Vi setter bare opp 1 map, Om serveren blir pupulær er der snakk om 1 map til. Når det kommer til pansrede kjøretøy har jeg nevnt dette, og der er visse uenigheter men har klart og få bort " tunge " armerte kjøretøy som Apache helikopter og tanks ect. Det som er det "tungeste" av våpen nå er hummer med granade launcher, men denne koster, tror jeg 5 briefcases, om jeg ikke husker feil. For uten om det er det for det meste M230Saw som er montert på forsjellige kjøretøy.
Vis hele sitatet...
Jeg spiller som regel alltid first person uansett, finner knapt nok gode srevere med first person lengere. Jeg synes third person er ufattelig kjedelig, man kan se over gjerder, rundt hjørner. Noe av greia i en slik shooter er jo at man faktisk er nødt til å ta risikoen som følger ved å sjekke rundt et hjørne.

Liker at dere at dere har fjerna attack-helikopter. At det er armerte kjøretøy er jo greit med både mg og granater, så lenge vi slipper at alle kjører rundt i pansrede kjøretøy! Virker som dere har det på stell, lovende server!

Sitat av Tombøtte Vis innlegg
Chernarus er mappet
Vis hele sitatet...
TOPPP!
Sist endret av Todd; 2. august 2014 kl. 14:56.