View Single Post
Hei

Kjørte opp i dag, og Strøyk. Alt gikk bra i starten, følte jeg fikk god kjemi med sensor osv. Sikkerhetskontrollen gikk kjempebra. Har kjørt ca 10 000km de 2 siste årene, og Strøyk nok delvis på at jeg var litt for trygg på situasjonene. Etter 10 minutters kjøring så sa sensor at han merket jeg hadde kjørt mye, men da jeg skulle få vurdering mente han jeg hadde kjørt 45 i en 30 sone (innenfor de 10 minuttene), Noe jeg ikke gjorde.... Var forsiktig på farten. Han reagerte også på helt andre ting enn de jeg tenkte var feil. Han reagerte på at jeg én gang lå i venstre felt isteden fot høyre, og at jeg kjørte for fort i tomme kryss. Han reagerte også på at jeg ikke rygget langt nok tilbake når jeg parkerte osv... Urelevante ting, som jeg mener ikke var innenfor hans mandat. De skal lete etter kompetanse, ikke feil. Har for det meste kjørt automat, så han syntes jeg kjørte litt i rykk og napp, Noe jeg ikke følte selv. Ingen jeg har kjørt med, dvs kjørelærer, foreldre osv kjente seg igjen i kjøringen sensor beskrev. Har jeg noe å klage på?
Sist endret av Exazer; 31. juli 2014 kl. 23:42.