View Single Post
Sitat av racc00n Vis innlegg
[...]inkludert alle teoriene som fysikere leker med, som stringtheory og alt det matematiske blackboard fjaset som ikke egentlig holder rot i den fysiske virkeligheten.
Vis hele sitatet...
Som hva? Om du kan gjendrive noen av de teoriene det forskes på bør du gjøre dette!


Sitat av racc00n Vis innlegg
[...]Et univers MÅ komme til eksistens av NOE(N).
Vis hele sitatet...
Jeg gleder meg til å høre bevisene dine for denne påstanden! Jeg setter alt jeg eier på at du aldri klarer det, men håper jeg har feil.


Sitat av racc00n Vis innlegg
Når det er sagt, så synes jeg at finjusteringen av universet og dets naturlover er et stort poeng til det hele. Når en tenker over hvor perfekt universet måtte være for å muliggjøre grunnstoffene, kjemiske reaksjoner, organiske molekyler, liv, oss - ja, da klarer jeg ikke unngå å tenke at det må ha vært nøye designet.
Vis hele sitatet...
Hadde noe vært annerledes i oppbygningen av universet ville ikke dette universet ha oppstått, derfor lever vi i dette universet, ikke et annet. Hadde vi levd i et annet univers, hvor masse/rom/liv/whatever var annerledes enn her, ville du fortsatt ha sagt "det er så finjustert blabla skaper", og trodd det var spesielt. Universet er slik det er, fordi det er slik det er - og det fungerer.