View Single Post
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Guri malla, to biler, lyst på stor leilighet og greier, ikke er begge i jobb, forbruk, kjøp, forbruk, kjøp. lån ditt, lån datt..., velkommen olje-Norge; her er det sånn at man eie minst veldig mye(som ung) for å kunne leve et ihvertfall anstendig liv.

Og be kjerringa om skaffe seg jobb, ASAP. Dere kan vanskelig ha noe stort forbruk utn to (stabile) inntekter.
Vis hele sitatet...
Kjenner jeg blir en smule irritert av å lese det du skriver.

Grunnen for at vi har to biler er at jeg var avhengig av å ha bil for å komme meg til og fra skolen. ja du tenker helt sikkert nå at jeg kunne jo tatt bussen, men på grunn av at skolen jeg gikk på lå nesten 2 timer unna så var ikke dette et alternativ. Og det beste med hele greia er at jeg ikke har betalt 1 krone for bilen min en gang! Bilen fikk jeg ved at jeg leverte min gamle som ikke var kjørbar, mot bilen jeg har nå. Så eneste utgiften jeg har i månden på bilen min er drivstoff!

Istede for å jobbe valgte jeg å fullføre siste delen av skolegangen min. Og siden døgnet har kun 24 timer, og ca 12 av di timene har gått med på kjøre til skolen, være på skolen og deretter kjøre hjem igjen, har jeg ikke hatt overskudd til å jobbe samtidig som jeg har "grodd" et menneske.

Og forbruke jeg har på "unødvendig" ting i månden er kanskje på 500 kr, så jeg vil tørre å påstå jeg ikke er en av dem som har noe stort forbruk.

Og den jobben du sier jeg burde komme meg ut i er dessverre ikke et alternativ, siden det er under 6 uker til jeg har termin ;-)

- hilsen den hormonell KJÆRRINGA ramNit ;-)

- * hilsen den hormonelle KJÆRRINGA til ramNit ;-)
Sist endret av xandrx; 4. juli 2014 kl. 02:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.