View Single Post
Sitat av 3RD Vis innlegg
Eolin: Hvor langt frem i køen kommer jeg (vi) når vi stiller oss i køen midt på dagen 28 juni. (festivalen åpner 29 juni) ?

Vi håper å få samlet ca 5-6 telt på c-camp. Vil dette gå, eller bør man komme enda tidligere?

Og, er det noe liv i ventekøen? Ser for meg at det kan bli litt kjedeligt å sitte der i 24 timer.

edit: noe annet jeg bør tenkte på når jeg skal sitte i køen?
Vis hele sitatet...
Hmm, det er jo vanskelig å si noe helt sikkert. Men kanskje. Dere kan jo satse på å dele dere opp når dere løper, at noen prøver å få en plass på C, mens en eller to andre løper opp på B og en over på G. Jeg tror umiddelbart at dere burde klare å finne en plass om dere kommer på lørdagen, men regn med at det blir en kamp. God ide å ha en stor presening som dere kan legge ut med en gang dere finner en plass og spre alle sekker og telt. Men ikke ta for mye plass

Det er liv i ventekøen, men det er det livet man skaper selv Mange har med seg de trofaste musikkanlegg. For de som sitter i køen en hel uke er det jo en form for en fest. Husk å ta med masse vann, husk å slappe av og sove, ta med en kortstokk eller noe. Snakk med naboen, kanskje dere kan få noen allierte i løpekampen?

Sitat av Thrashcan Vis innlegg
Hvordan tror du vi ligger ann hvis vi kommer klokken 9 om morningen den 29 på sør inngangen?
Vis hele sitatet...
Igjen, vanskelig å si noe sikkert. Eneste er å bare stelle seg i kø så fort man er der og være klar til å løpe. P pleier å være ok til å finne en plass, det er jo et kjempeområde. Men regn med at de aller beste plasser er tatt, så sats heller på litt lenger nede, så kan dere være heldige og slippe gjerdet/toaletter.

http://roskilde-festival.dk/fileadmi...g_28042014.pdf

Sitat av lihku Vis innlegg
Vi har booket plass på Get a Tent East. Vil det være en fordel og være der tidlig også?
Vis hele sitatet...
nah, det er nok telt til alle, så det er ikke noe stress.

Sitat av Alfeamnn Vis innlegg
De gangene jeg har sittet foran i køen har jeg kommet rundt 6-7 om morningen, og da har vi kommet langt nok fram til å få en god campspot. Å sitte 24t+ i kø er unødvendig spør du meg, med mindre du skal ha campspot til en liten armé.
Vis hele sitatet...
sant. eller en av de beste. men igjen, til alle som kommer på lørdag/søndag. Gå til køen. Intet poeng i å vente et annet sted.
Sist endret av Eolin; 25. juni 2014 kl. 15:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.