View Single Post
Sitat av flexx Vis innlegg
Unnskyld for offtopic men jeg må spørre: Hvordan er sex med ei som er døv? Reagerer hun sterkere på ting, eller er det som med hvem som helst?

Høres ut som hun skal være veldig takknemlig for å ha en type som passer på. folk utnytter hverandre hele tiden, at du "jukser" i lek og moro er helt innafor.
Vis hele sitatet...
Jeg er døv selv, faktisk.
Har hatt sex med flere jenter, og de fleste er hørende, bare en liten andel av mine sexpartnere er døve.

Det er null forskjell mellom de døve og hørende, bortsett fra at de hørende gjerne reagerer på lyder utenfor rommet, og avbryter økten

Sitat av reklame Vis innlegg
Det var ikke ironi fra min side.

Jeg er den første til å forstå at ironi og galgenhumor kan være en måte å håndtere vonde følelser og redsel. Det har jeg selv MYE personlige erfaringer med.

Så selvsagt - dersom TS bruker dette for å håndtere følelser og mote opp kjæresten - er dette helt ok.

Slik jeg dog tolker teksten, bruker TS hennes handicap mot henne uten hennes viten. Det syns jeg er dårlig gjort. Han viser anger og har dårlig samvitighet. Da er det ikke moro.

Edit: Og selvsagt TS: Dette er noe du bør diskutere med kjæresten din. Dette er noe privat og personlig som bare dere kan finne ut av.
Vis hele sitatet...
Hun vet godt at jeg jukset litt i den leken, og ler bare av det. Hva faller da dette under?