View Single Post
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Ok jeg har tatt helt feil. Beklager.

Stakkars deg TS. Den fæle banken din har forsøkt å svindle deg. Det er begått stor urett mot deg og du fortjener all mulig forståelse for den ekstremt vanskelige situasjonen du helt uforskyldt har havnet i. Banken er selvsagt den stygge stygge ulven og du bør tidligst mulig (obs ikke i morgen da er det helligdag) men fredag førstkommende mellom klokken 09.00 og 15.00 ringe din bank og legge frem saken. Banken vil selvsagt ta på seg all skyld og betale deg for for all ulempe og tort og svie du blitt påført. Jeg vil si at etterhvert forsøk på å komme til en minnelig løsning der du mottar mindre enn kroner 133.000 bør avvises. Du bør som plaster på såret og pga all dritten dette har påført deg få minst 1.000 ganger igjen ditt utlegg.

Skulle du ikke få til dette på fredag så anbefaler jeg deg å kontake advokat sporenstraks. Du har garantert en vanntett sak og det vil være en fryd for oss alle å se banken gå på et knusende nederlag i retten. Kanskje du kan benytte advokathjelp via din fagorganiasjon om du er i jobb. Om ikke så hjelper nok jusbuss deg. Er du på NAV så søker du fri rettshjelp slik at vi en gang for alle får knust disse svina i banken som nesten ødela livet ditt.

Legger ved noe som vil hjelpe deg fremover og ber deg bruke godt med tid på å studere denne. Legg merke til at alle dager som er merket med rødt er enten søndag eller helligdager som står spesifisert nedenfor. Du kan ved å klikke på linken i bildene virkelig fordype deg i emnet og se og studere kalenderen flere år fremover slik at du er sikker på å aldri bli svindlet på denne måten igjen.

Alle andre som ha rkommentert hva som er allmennkunnskap bør også studere bildene svært nøye. Også dere bør følge linken og gå i dybden. Det finnes også en portabel løsning liketil innbundet i skinn eller lær om du ønsker. 7 sans kalles den. Eller vent, dere har jo alle kalender på telefonen.

Uansett lykke til TS og kjør sak. Dette skal du på ingen måte lide for.
Og igjen beklager så mye at jeg ikke forstod TS sin side av saken. Masse lykke til fremover.

http://cdn.imghack.se/images/9da24bb3579930f6774d4964d9d58332.png

http://cdn.imghack.se/images/1b5ba182958c58625af85b161b359835.png
Vis hele sitatet...
Oppsøk hjelp.