View Single Post
Sitat av Anoman Vis innlegg
Ja, jeg sa jeg ikke ble imponert av at noen trener opptil 12,000 timer for å bli skikkelig god i noe.

Sier ikke at det ikke er en prestasjon å bli verdens beste på ski, men det hele startet med at det omentrent skulle være en unnskyldning for å fyllekjøre og oppføre seg som en idiot utenfor sesongen når ma har hatt det litt tungt på jobben. Jeg blir ikke spesielt imponert av at en person gjør det, om du gjør det så bra for deg.

Og hva har et gammelt brukernavn med noe som helst å gjøre?
Vis hele sitatet...
Jeg forsvarte han ikke i det hele tatt. Jeg sier at media og det norske folk har på mange måter ødelagt han som utøver. De har slengt dritt til han konstant. Det har gått så langt at han har begynt å gi faen, og det forsvarer heller ikke hans handlinger. Landslagssmørerne fikk drapstrusler når de ikke fikk til gode ski under OL, det sier litt.

At man skal dømme en person fordi han er arrogant blir litt for dumt i mine øyne. Han slo igjennom som 19-åring, det er ikke mange som takler en slik prestasjon. Fyllekjøring eller ei, jeg håper han får en rettferdig straff, og så kan han få jobbe seg opp til å komme tilbake som verdens beste skiløper.

Sitat av Halphas Vis innlegg
Prikken over ien hadde vært om passasjeren var en av disse småripsa fra 1995 eller-96 som han liker å ha det gøy med.
Vis hele sitatet...
Skjønner at du har god innsikt i hva han holder på med på fritiden?
Sist endret av SemiColon; 6. mai 2014 kl. 10:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.