View Single Post
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av stinkdyr Vis innlegg
Kan du beskrive hvorfor du ville anbefalt en Iphone 5s? Den er enkel, den er grei, men den er dyr, og flertallet av toppmodellene er bedre.
Vis hele sitatet...
Fordi jeg personlig liker operativsystemet, fordi telefonen er dønn stabil (henger seg aldri, som jeg har opplevd på android) og fordi det fortsatt er slik at noen apper og tjenester først kommer til Apple.

Sitat av fatfro Vis innlegg
Det er få apper, men jeg vil ikke kalle det mangel. Alle større apper fra Android og iOS er der, og de som ikke har det har nesten alle like gode/bedre tredjeparts apper.

Med Windows Phone 8.1 skal det bli lettere å lage apper både til desktop, RT og WP, så forhåpentligvis kommer det flere apper.

Personlig har jeg merket at flertallet av appene på Windows er veldig stabile og greie, og jeg opplever ikke random crash i OS og apps som jeg har gjort på Android og til tider iOS.

Som du sier så liker jeg og at alt fungerer og at jeg har tilgang til tjenester som alle andre, og dette føler jeg faktisk WP er bedre på en både iOS og Android.
Vis hele sitatet...
Da har vi en veldig ulik opplevelse av Wp. Men telefon er jo en smakssak Meen at Wp fungerer bedre, altså er mer stabilt, og har tilgang på tjenester mer en android og iOS er en rimelig rar påstand.
Sist endret av Lima; 25. april 2014 kl. 19:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.