View Single Post
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Dette, jeg har skrevet ganske mange poster der jeg henviser til forskningsrapporter, medisinske journaler, statistikk etc, men hva er det jeg har fått mest KP for? En helt vanlig bekymringsmelding som jeg skrev i en annen brukers tråd, ingen fakta, bare en litt fra levra beskjed jeg følte passet seg.
Vis hele sitatet...
++

Du er en av de jeg ser på som en viktig ressurs her inne, og jeg er en av de som gir deg kvalitetspoeng på de gode og informative postene dine med referanser til forskning og lovverk (som du opplagt har brukt tid på å finne), og som ikke har gitt deg KP for bekymringsmeldingen din til "M****i" (regner med det er den du sikter til).

Det er ikke det at det ikke fortjente kvalitetspoeng, men det var 20+ før jeg rakk å lese posten.

Sitat av Muradi Vis innlegg
Hvis det er min tråd du sikter til, så må jeg legge til at det ikke bare var "en litt fra levra beskjed jeg følte passet seg". Du hadde mange gode poenger angående det å kjede seg, hvordan man kan bruke tiden sin til noe annet enn å ruse seg. Du hadde et viktig budskap som ikke bare gjelder meg, men også mange andre som sliter med rus.

Dessuten tror jeg ikke du er den eneste som har lagt merke til at jeg henger mye på rusforumet og kanskje føler en viss bekymring.

Må innrømme at jeg ble ganske paff at innlegget ditt fikk nærmere 100 KP på så kort tid. Jeg synes mange av dine andre innlegg også fortjener minst like mye KP som innlegget i min tråd, for du bidrar meget bra relevante og saklige innlegg.

Men det er vel som en her tidligere nevnte, at lange innlegg med mye fakta, informasjon, og avanserte utrykk og ord ofte blir ignorert eller for vanskelig for en gjennomsnittlig person å forstå. Det er ganske synd, men det er dessverre slik det er.

Uansett, så ser jeg mest på hvem jeg eller andre fra KP fra, ikke hvor mange man får.
Vis hele sitatet...
Og this...

Veldig enig i alt du skriver her...

Jeg ga bevisst ikke KP på akkurat den posten, men det var fordi det allerede var så mange og jeg vet at denne brukeren skriver så mange andre gode innlegg som fortjener like mange KP.

Tillegg:

Glemte å si at det er mye viktigere HVEM man får kvalitetspoeng av, og mindre viktig hvor mange man får.

En annen ting som irriterer meg litt er hvis noen skriver et spørsmål, og jeg skriver et langt og velbegrunnet svar (som faktisk svarer på en konkret problemstilling) og så får jeg ikke NOE tilbake. Et KP kan være en grei måte å si "takk for hjelpen" på hvis man spør og får (bra) svar...

Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Ta å sjekk ut Provo
Vis hele sitatet...
Jeg skrev nok ett litt for langt innlegg tidligere her ("wall of text"), men uten å eksplisitt nevne det brukernavnet så var han en av de jeg siktet til som virkelig fortjener hvert eneste kvalitetspoeng.
Sist endret av phish; 3. april 2014 kl. 20:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.