View Single Post
Sitat av Sandertn Vis innlegg
Hver gang jeg kommer inn på elkjøp så får jeg ikke annet enn dritt jo mindre du kjenner selgeren. De er frekke og har stor mangel på kompetanse... sikkert forskjell fea butikk til butikk men...

Nå gjelder det canal digital etter at et av produktene deres nesten brente ned huset vårt
Vis hele sitatet...
Vel for å illustrere dette sikrere. Majoriteten av kundene hos store selskaper er fornøyde eller i det minste ikke missfornøyde nok til å slutte å bruke dem. Men de er store derfor virker det som om de har en mye større andel sure kunder. I tillegg er det ofte slik at i en vennegjeng f.eks påvirker man hverandre. Derfor er plutselig alle i vennegjengen missfornøyde. Men du skal se at bår elkjøp er billigst på ps4 så var de visst ikke så missfornøyde allikevel

Nedbrenning av hus som følge av defekte komponenter er svært sjeldent. Det er som oftest heller ikke noe produsenten har gjort med vilje. Og dersom et slikt produkt kan bevises farlig trekker som regel produsenten alle tilbake. At du nesten fikk brent ned huset ditt gjør f.eks ikke meg skeptisk til CD sånn uten videre.

Det som derimot er viktig er hvordan du som klagende kunde blir tatt imot når du har et defekt produkt. Dersom de da er avvisende og frekk er det svært ille. Hovedregel i salg: Alle kan gjøre feil, men vær villig til å rydde opp etter deg.