View Single Post
@antagonist; det var nettopp det eg hadde lyst til! Å oppgradere seinere med ein gtx 780 ti

Men takker for rådet. Hadde ikkje nølet med 770 sli istaden 1stk 780ti om eg ikkje hadde andre planer.


Byttet nettopp ram nå. Gikk frå cl10 1866Mhz til cl8 1600Mhz. Woho.

Sitat av uaexed Vis innlegg
Jeg vil anbefale deg Samsung eller Philips sin 4K skjerm for menigmann.

Begge er 28" og koster mellom 5000 og 5400 NOK.

Samsung

Philips

Komplett har satt forventet leveringsdato til mai på begge skjermene. (De vil mest sannsynlig ha gått ned i pris til du kjøper. Det vil også mest sannsynlig være andre, bedre skjermer på markedet før du kjøper.)

Ha is i magen, det er fint å planlegge noe slikt som dette for det er jo gøy å skulle bygge seg et råskinn av en pc.

Jeg selv har oppgradert min pc jevnt og trutt over mange år. Tror jeg først fikk en pc bygget av min far for 9 år siden.
Det har blitt puttet litt penger i maskinen og per i dag har jeg følgende specs:
Vis hele sitatet...
Det er fristende. Men eg kommer til å satse på variable refreshrate frå dp 1.3 kommer ut før eg kjøper, eller ein gsync skjerm, eller noko med 144Mhz siden eg er hardcore gamer
Sist endret av Fyllingz; 26. mars 2014 kl. 18:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.