View Single Post
ArbeidsledigProletar
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Så målet helliggjør middelet?

Ethvert medium kan omtale narkotika så negativt dem bare vil uten noe sammenheng med realiteter dersom en støtter opp om din argumentasjon.

Propaganda vil aldri ramme dem som vet noe om emnet, det burde være et argument mot - ikke for - legitimering av dette.
Vis hele sitatet...
Pragmatisk sett i dette tilfellet, ja. Dette er definitivt ikke noe vranglærte kvinnfolk i førtiårene bør holde på med.

Jeg er forsåvidt enig i at det er litt hyklersk iom at jeg i tilfeller hvor det samme skjer med "mindre" farlige rusmidler ville stått i fronten for å få avfeid tullet.

Sitat av SleggeFett Vis innlegg
fordi jeg er i mot Rus.. , derfor har jeg jo interesse av å diskutere i mot rus
Vis hele sitatet...
Du er dessverre en sånn der trist mann som har laget seg et misforstått korstog mot RUS. Den onde fienden.

Ærlig talt, istedet for å forsøple forumet med meningsløse poster, hvorfor ikke henge seg med i en organisasjon som "actis"?
De har jo sakte men sikkert gått fra å være en gruppe som kjemper mot rus og for nulltoleranse til en gruppe som innbitt slåss for å hevde at "krigen mot narkotika VIRKER".

Du er som en nyfrelst narkoman. Bare den andre veien. Du skjønner ikke rus, folk i rundt deg ruser seg. DU ruser deg. Likevel er du redd for det. Livredd.

Er ikke det litt trist? Hva driver deg til dette? Jeg mener, kaste bort masse tid på å være redd for hva ANDRE gjør med SINE kropper og sinn? Vet du bedre en alle de hva de ønsker?