View Single Post
Trådstarter
538
På hvilken måte føler dere telefonen "skjærer" seg inn i fingrene?

Jeg har også Xperia V på lista, men føler jeg like greit kan legge den ekstra 500 lappen for en Z uansett, selv om behovet i og for seg ikke er der.

Jeg bruker egentlig bare telefonen til å ringe, skrive sms, snapchat, ta bilder\video og facebook. En gang iblant blir det litt candy crush.

På sammenlikningen på prisguide.no ser det ut til at forskjellen ligger hovedsaklig i prosessor, internminne, antall megapiksler på kamera og digital zoom.

Når det blir så mange megapiksler på et mobilkamera har det vel ikke så mye å si fra 13 til 20 mpx? Og digital zoom har vel heller ikke allverdens å si om det er 16x eller 8x?

Og med tanke på at jeg går fra 512mb internminne (fant bare ARC S å sammenlikne med) til 2048, så vil vel forskjellen uansett være enorm.

Personlig heller jeg mest mot Z, da den er litt mindre enn Z1 i tillegg. Jeg kunne egentlig tenkt meg en i samme størrelse, da jeg synes telefonene begynner å bli vèl store.
Gyroskop er det ikke på Z ifølge prisguide.no sine spesifikasjoner, men der igjen står det at ARC heller ikke har det - men det har den utifra min forståelse av denne funksjonen. Jeg kan iallefall styre papirflyet i "My Paper Plane" med ARC'en..