View Single Post
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Spørsmål ang. flashbacks, kan noen av dere som har opplevd dette si noe om hvordan det er? Er det visuals, tanker, følelse eller en form for deja-vu?

Jeg har smakt på noen lapper, de smaker nesten ingen ting i det hele tatt, bare svakt bittert, men de har fungert som pokker. Tok en i desember en gang og jeg har aldri opplevd lignende, altv fløt, svaiet, pustet osv. Og jeg opplevde et slags uforklarlig lys som liksom kom fra bak meg, uansett hvordan jeg stod.

Er det noen smak som kjennetegner syre, eller som gjør at man kan skille syre fra alternative stoffer som blir solgt som syre?

Edit: Dette er naturligvis også bare en liten brøkdel av det jeg opplevde på disse 10-12 timene.. Skremmende og gøy, men kanskje mest skremmende.
Vis hele sitatet...
Jeg har selv opplevd at hele rommet puster og beveger seg i solide rytmiske bevegelser mange måneder etter siste inntak av tryptaminer. Dette tilfellet ble riktignok utløst av at jeg var svært sterkt psykisk nedbrutt. De visuelle forstyrrelsene varte i noen minutter før de forsvant. Det var akkurat som å trippe rent visuelt, og jeg hadde nok aldri opplevd dette hadde det ikke vært for at jeg jo nettopp hadde trippet tidligere. For øvrig kan og fysiske anstrengelser utløse noe bevegelse i overflater, for ikke å snakke om cannabis. Cannabisrusen har nok fått en mer hellig syrefeeling med åra ja.

Jeg er og ganske sikker på at angst i ettertid av heftige tripper er med på å lettere manifestere forskjellige vedvarende etterheng - visuelle som rent tankemessige. Det blir en slags ond spiral. Kommer man seg gjennom angsten og tar til seg lærdom fra hele hendelsen tror jeg slike ting slipper tak.

Når det kommer til smak på syrelapper så har jo blant annet de svært gode og ettertraktede Fat Freddy's Cat lappene en svakt bitter smak de første sekundene på tunga. Jeg ser selve papiret blir nevnt i den sammenheng, men jeg tror at det er væskeoppløsningen syra blir blandet i før man dypper arkene - eller LSD krystallene selv - som avgir denne smaken. For det er en lett metallisk/bitter/kjemisk smak som jeg har vansker med å tro at papiret avgir.